Wiosenna kanapka z bezmlecznym serkiem
Smaczne alternatywne śniadanko dla "beznabiałowych", którzy jeszcze nie przywykli do ciepłych zup i kaszek.
Write a review
Print
Ingredients
- migdały
- ulubiony nierafinowany olej
- przyprawy np. czosnek
- cytryna
- sól
- woda
Instructions
Dzień wcześniej namoczyć migdały w zimnej wodzie. Dzięki temu wzrośnie w nich ilość cennych składników a ponad to staną się lepiej przyswajalne.
Następnego dnia namoczone migdały odcedzić i obrać ze skórki. Następnie przepuścić z niewielka ilością wody przez wyciskarkę do soków i połączyć z powstałym mleczkiem i sokiem z cytryny (lub zmiksować blenderem z odrobiną wody i soku z cytryny). Ilość cytryny regulujemy na smak a ilość wody zależy od tego jaką konsystencję chcemy uzyskać. Do otrzymanej masy dodajemy olej i przyprawy np. sól i straty na drobnych oczkach czosnek. Smacznego!
Notes
Odpowiednia dla diety bezlaktozowej, bezmlecznej, bezcukrowej, wegetariańskiej i wegańskiej.
Ekopensjonat - wczasy detox, warsztaty rozwojowe, obozy konne wege http://www.ekopensjonat.pl/
OFF
Social Media Icons Powered by Acurax Wordpress Development Company